Čas na zmenu zdravotnej poisťovne sa kráti

25. 8. 2021, Blog, poistenie osôb

O zmenu zdravotnej poisťovne je možné požiadať každý rok. V minulom roku sa tak rozhodlo skoro 175 000 poistencov. Zdravotné poisťovne sa snažia prilákať klientov viacerými benefitmi, pomocou ktorých je možné ušetriť stovky EUR. Pri výbere vhodnej zdravotnej poisťovne je dobré zamyslieť sa nad svojim zdravotným stavom a životným štýlom. Vybrať si tak môžete takú poisťovňu, ktorej benefity Vám najviac vyhovujú.

Na Slovensku pôsobia dve súkromné zdravotné poisťovne – Dôvera a Union – a štátna, zdravotná poisťovňa Všeobecná zdravotná poisťovňa. V oboch súkromných poisťovniach získava klient sériu benefitov. Prinášame vám prehľad niektorých z nich.

Ako zmeniť zdravotnú poisťovňu?

V prípade záujmu zmeniť vašu zdravotnú poisťovňu môžete tak urobiť do 30. 9. 2021. Po podaní prihlášky do zdravotnej poisťovne sa poistencom vami vybranej poisťovne stanete od 1. 1. 2022. Nezabúdajte, že vašou jedinou povinnosťou je nahlásiť zmenu zdravotnej poisťovne vášmu zamestnávateľovi do 8. 1. 2022. 

Ak zvažujete alebo ste sa rozhodli zmeniť svoju zdravotnú poisťovňu neváhajte nás kontaktovať cez dole uvedený formulár alebo navštívte jednu z našich pobočiek, kde vám ochotne poskytneme všetky potrebné informácie a jednoducho vás prevedieme celým procesom. Je na vás, či sa rozhodnete zlepšiť a skvalitniť vašu zdravotnú starostlivosť.

 Autor článku: Ivan Huspenina, Odborný garant pre životné poistenie 

V PRÍPADE AK POTREBUJETE PORADIŤ S VÝBEROM VHODNEJ ZDRAVOTNEJ POISŤOVNE, VYPLŇTE KRÁTKY FORMULÁR A MY VÁS BUDEME KONTAKTOVAŤ. Prípadne NÁM NAPÍŠTE E-MAIL NA BERKA@UNIVERSAL.SK alebo Zatelefonujte 02/22 11 56 26

okres
ĎAKUJEME VAŠA SPRÁVA BOLA ODOSLANÁ...
PRI ODOSIELANÍ SPRÁVY DOŠLO K CHYBE...
POISTENIE OSÔB

Je vo vašom poistení aj krytie koronavírusu?
COVID-19 hýbe celou našou spoločnosťou a neobchádza ani poistný trh. Určite nik z nás nečakal, že také niečo ako koronavírus môže vôbec vzniknúť a nečakali to ani poisťovne. Teraz si mnoho z našich klientov oprávnene kladie otázku: „Mám vo svojej zmluve poistné krytie, keď je to úplne nová situácia? Mám pokrytú túto diagnózu, ktorá vlastne ani neexistovala keď som podpisoval svoju zmluvu? A to ešte v čase, keď je vyhlásená pandémia? “       A preto prinášame zopár objasnení. V prvom rade je dôležité si uvedomiť, že dané objasnenia sú platné k dnešnému dňu.  1. ) Poisťovne momentálne zvažujú proklientské kroky a prinášajú vyhlásenia smerom k plneniu COVID-19 z komerčného poistenia a možností plnenia nad rámec poistných podmienok. 2.) Áno, môže sa stať, že niekto v našom okolí má starý „historický typ“ poistnej zmluvy, poistku uzavretú veľmi dávno, kde je pandémia vo výlukách. V tomto prípade odporúčame kontaktovať svojho sprostredkovateľa . 3. ) Čo sa týka momentálneho stavu poisťovne, okrem dvoch (Wűstenrot poisťovňa a Novis poisťovňa), ponúkajú poistné produkty, kde nie je vo výlukách pandémia. Takže vyhlásenie stavu pandémie, nemá vplyv na poistné plnenie. Tieto dve poisťovne, ktoré majú túto výluku zadefinovanú vo svojich podmienkach, podľa posledných vyhlásení, robia proklientské kroky a pravdepodobne budú udalosti riešiť individuálne. 4.) Čo sa týka pripoistenia hospitalizácie a to isté platí aj pre pripoistenie pre prípad pracovnej neschopnosti, ide momentálne o stav, v ktorom, ak má klient diagnostikovanú diagnózu COVID-19, tak mu plynie plnenie z týchto pripoistení. Samozrejme pre uvedené pripoistenia platia len také ochranné a čakacie lehoty, výluky a obmedzenia definované príslušnými poistnými podmienkami, ktoré sú platné aj pri iných bežných ochoreniach. Zároveň upozorňujeme klientov, že je dôležité dodržať liečebný postup, nariadenú karanténu a ďalšie nariadenia vlády. 5.) Pokiaľ by došlo k tomu najhoršiemu, k smrti klienta z dôvodu choroby, samozrejme jedná sa o akúkoľvek smrť, v tom prípade, ak má klient dojednanú akúkoľvek smrť, poisťovňa by pristúpila k plneniu.  Čo teda robiť práve teraz? Ako sa zachovať? Určite dodržiavať už spomínané liečebné postupy , karanténu a nariadenia vlády týkajúce sa COVID-19. Práve v tejto dobe neodporúčame rušiť Vaše existujúce poistenie. Aj keby nebolo niektoré z pripoistení (hospitalizácia, PN-ka) v danej poistnej zmluve, môže byť táto zmluva nastavená dobre a je postačujúce doplniť tieto pripoistenia. Pri doplnení týchto pripoistení, alebo pri uzatváraní nového poistenia, Vám odporúčame kontaktovať odborne zdatného sprostredkovateľa, ktorý aj vďaka moderným online nástrojom, Vám na základe Vašich potrieb dokáže reálne pomôcť. Prajeme vám v týchto náročných dňoch najmä veľa zdravia a pozitívneho myslenia. Autor článku: Ivan Huspenina, Odborný garant pre životné poistenie ...

 čítaj viac
POISTENIE OSÔB

5 rád ako sa dať poistiť pred lyžovačkou či silvestrovskou chatou
Kto sa chystá na lyžovačku? Alebo na silvestrovskú chatu? Tak si okrem krásneho prostredia vyberte aj správne poistenie. Aby ste mali krásnu a bezproblémovú dovolenku    1. Poistenie pre prípad zásahu horskej záchrannej služby V prípade, že zimnú dovolenku budete tráviť na Slovensku, stačí vám riadne zdravotné poistenie. Treba však myslieť na to, že pokiaľ sa vám stane úraz na zjazdovke, bežná sanitka sa až k vám nedostane. Musia vás k nej zviezť alebo zniesť chlapi z Horskej záchrannej služby, v menších strediskách zaškolení vlekári. Práve preto cena skipasu na oficiálnych zjazdovkách a vyznačených tratiach zahŕňa poistenie pre prípad zásahu horskej záchrannej služby na zjazdovke.  2. Poistenie pre prípad prepravy vrtuľníkom No v prípade, že ste skialpinista, ktorý síce jazdí na zjazdovke, no nemá zakúpený lístok na vlek, toto poistenie nemáte. To isté platí aj ak jazdíte na snežných skútroch, sánkach či bežkách vo voľnej prírode. Vtedy je potrebné mať poistenie do hôr, v ktorom máte pokrytý zásah horskej služby i prepravu vrtuľníkom.  3. Cestovné poistenie do zahraničia Ak sa chystáte na zimnú dovolenku do zahraničia, je potrebné mať uzatvorené cestovné poistenie. A ak ju idete tráviť aktívne, tak vrátane pripoistenia zimných športov. Skipas vám tak isto ako na Slovensku kryje zásah na zjazdovke, no všetky ostatné náklady v súvislosti s ošetrením, prepravou do zdravotníckeho zariadenia, či pobytu v ňom by ste si inak museli platiť sami. 4. V členských štátoch EÚ vám budú preplatené iba náklady na základnú zdravotnú starostlivosť Myslite, na to, že aj keď máte európsky preukaz poistenca, a tým pádom aj nárok na zdravotnú starostlivosť v členských štátoch EÚ, budú vám preplatené iba náklady na základnú zdravotnú starostlivosť a aj to len v rozsahu, ktorý majú aj občania danej krajiny zdarma. Všetko, čo si musia hradiť oni, si musíte zaplatiť aj vy. Tak isto aj prevoz späť do vlasti. 5. Pripoistenie na všetky prípadné škody Nezabudnite ani na pripoistenie zodpovednosti za všetky prípadné škody, ktoré by ste mohli svojou neopatrnosťou spôsobiť vy alebo vaši blízki niekomu cudziemu či už pri zimných športoch, alebo pobytu na hoteli či chate. Pri pobyte na Slovensku stačí kvalitné pripoistenie zodpovednosti k poisteniu domácnosti, pri zahraničnej dovolenke treba takéto pripoistenie k cestovnému poisteniu. Pozerať sa pri tomto druhu poistenia na cenu nie je až také dôležité. Cena aj toho najsilnejšieho poistenia je vždy len zlomkom z ceny dovolenky. Autor: Pavol Michalec...

 čítaj viac
POISTENIE OSÔB

Čas na zmenu zdravotnej poisťovne sa kráti
O zmenu zdravotnej poisťovne je možné požiadať každý rok. V minulom roku sa tak rozhodlo až 242 214 poistencov. Zdravotné poisťovne sa snažia prilákať klientov viacerými benefitmi, pomocou ktorých je možné ušetriť stovky eur. Pri výbere vhodnej zdravotnej poisťovne je dobré zamyslieť sa nad svojim zdravotným stavom a životným štýlom. Vybrať si tak môžete takú poisťovňu, ktorej benefity Vám najviac vyhovujú. Na Slovensku pôsobia dve súkromné zdravotné poisťovne – Dôvera a Union – a štátna, zdravotná poisťovňa Všeobecná zdravotná poisťovňa. V oboch súkromných poisťovniach získava klient sériu benefitov. Prinášame vám prehľad niektorých z nich.  Ako zmeniť zdravotnú poisťovňu? V prípade záujmu zmeniť vašu zdravotnú poisťovňu môžete tak urobiť do konca septembra. Po podaní prihlášky do zdravotnej poisťovne sa poistencom vami vybranej poisťovne stanete od nasledujúceho kalendárneho roka. Nezabúdajte, že zmenu zdravotnej poisťovne je potrebné nahlásiť vášmu zamestnávateľovi. Ak zvažujete alebo ste sa rozhodli zmeniť svoju zdravotnú poisťovňu neváhajte nás kontaktovať cez dole uvedený formulár alebo navštívte jednu z našich pobočiek, kde vám ochotne poskytneme všetky potrebné informácie a jednoducho vás prevedieme celým procesom. Je na vás, či sa rozhodnete zlepšiť a skvalitniť vašu zdravotnú starostlivosť. ...

 čítaj viac
sieť pobočiek
kontakt

e-mail: ustredie@universal.sk
Potrebujete pomôcť?: + 421 903 292 292
tel: 02/59206211

Zodpovedná osoba pre potreby GDPR:
Ing. Juraj Lanc
tel: +421 908 865 401
e-mail: zodpovednaosoba@universal.sk

PORTOS LOGIN

WEBMAIL